Stage lopen in Gambia - Reisverslagen van Lisa Zwiers - WaarBenJij.nu Stage lopen in Gambia - Reisverslagen van Lisa Zwiers - WaarBenJij.nu

Stage lopen in Gambia

Ik ga beginnen aan het laatste jaar van mijn opleiding HBO-Verpleegkunde. Mijn laatste jaar begin ik door een de reis te maken van vier maanden naar Gambia. Dit doe ik vanuit de minor ISD van Windesheim.

In Gambia ga ik zelf stage lopen in een ziekenhuis in Brikama en zal ik mij vooral gaan richten op kinderen. Daarbij ga ik met 5 andere studenten van Windesheim werken aan een gezamenlijk project.

Recente Reisverslagen:

20 Januari 2014

De laatste keer!

08 Januari 2014

Allround verpleegkundige!

22 December 2013

Nachtdienst & Kraamafdeling

14 December 2013

Back to the basic

29 November 2013

Vaccineren voor Meningitis campagne!
Lisa

Actief sinds 20 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 18604

Voorgaande reizen:

27 September 2013 - 24 Januari 2014

Stage lopen in Gambia

Landen bezocht: